Saturday, December 20, 2008

Bermain Di Serdang Sememangnya Mengasyikkan

Dec19, 2008 Brader Azli ada mempelawa aku untuk ke lubok di sekitar Serdang.. "Air cantik kalau tidak hujan" katanya. Tapi aku termampu tersenyum menandakan aku menolak secara baik. Aku mempunyai urusan yang agak penting untuk dilakukan.

Sekitar 01.00 pagi Dec 20, 2008 aku termina massage dari Brader Azli.. Rezeki memihak kepadanya dan Mat Yie. Antara siakap yang didaratkan seberat 5.5kg seekor dan yang lain-lainnya antara 1kg hingga 2.2kg.


Manakala Lan pulak bergerak sendirian ke lubok yang lain untuk terus menguji mesin buruknya untuk membuktikan ianya masih berguna tetapi tiada rezeki untuk diuji.

No comments:

"Wahai Mu'awiyah Jauhkan Oleh Mu Sifat Marah Kerana Marah Itu Boleh Merosakkan Iman Seseorang Sebagaimana Pahit Jadam Merosakkan Madu Yang Manis"