Saturday, November 1, 2008

TOTE-N-BOAT Folding Canoe

Saya mencari bahan bacaan untuk mengisi minda yang kosong dan mengambil sebuah magazine "Rod&Line" keluaran bulan November. Menjadi kebiasaan bagi saya akan melihat contents dalam magazine sebelum menjelajah dunia berinformasi ini.

Saya amat tertarik dengan artikel yang ditulis oleh CS Fong (BOAT TESTING) mengenai sebuah kenu pasang siap dan boleh dibawa ke mana-mana dengan mudah iaitu TOTE-N-BOAT Folding Canoe. Naluri untuk mengetahui lebih dalam lagi, saya melayari web http://www.tucktech.com/ .

Speksifikasi Tote-N-Boat

Berita baik untuk kaki pancing dan khususnya mereka yang asyik dengan permainan "Fresh-water". Tiada masalah untuk menyewa bot-bot kecil bagi melayan gasakan toman, sebarau, kelah, rohu dan lain-lain di tasik-tasik dan kolam yang tenang. Tetapi AWAS... Sila Utamakan Keselamatan Anda. Kanu ini mudah dipasang dari pemerhatian saya dan mempunyai daya ketahanan yang tinggi.

Data Bahan

Satu lagi peralatan yang perlu anda miliki... walaupun bukan kenu tersebut tetapi sekurang-kurang dengan ilmu kewujudan peralatan tersebut.

Siap Terpasang

No comments:

"Wahai Mu'awiyah Jauhkan Oleh Mu Sifat Marah Kerana Marah Itu Boleh Merosakkan Iman Seseorang Sebagaimana Pahit Jadam Merosakkan Madu Yang Manis"