Thursday, December 4, 2008

Pawang Kecil Yang Berbakat

Pawang Atip (Bukan nama sebenar) berjaya membuktikan dirinya bahawa bukan anak-anak kecil yang tidak berupaya bermentera di gigi air dengan berkat zikirnya sambil bermain sms mencari kenalan nakal dan diselangkan dengan bermain game di handsetnya, dia berjaya mencari lubok tempat jenahak bermain.


Dua minggu dia berjaya meluangkan masa bersama dengan Brader Azli dan Ben untuk GPRS scanner melalui bekas minuman air minealnya berjaya didaratkan dua jenahak seberat hampir 2.6kg setiap sekor. Pawang Kecil Atip didatangkan khas oleh Ben sempena cuti-cuti sekolah agar percutian pawang dapat dicatatkan dalam karangan Bahasa Melayu apabila naik sekolah nanti.. (wakakahhh)

Rezeki masih tidak menyebelahi Zali... "Pelaburan perlu dileburkan untuk pulangan akan datang".. Mat Yie teruskan dengan kejuaraan yang bakal diwarisi dalam apa jua kejohanan yang diceburi.

No comments:

"Wahai Mu'awiyah Jauhkan Oleh Mu Sifat Marah Kerana Marah Itu Boleh Merosakkan Iman Seseorang Sebagaimana Pahit Jadam Merosakkan Madu Yang Manis"